انجمن مدافع حقوق بشر در ایران

(لس آنجلس - كاليفرنيا)

Wednesday, July 12, 2006

کمیته دفاع ازحقوق بشروآزادی زندانیان سیاسی در ایران-کا ليفرنيای جنوبی

Free political Prisoners in Iran


ما با حمایت از فراخوان برای آزادی زندانیان سیاسی، بويژه خواست آزادی فوری آقایان منصور اسانلو ، رامین جهانبگلو، علی اکبر موسوی خوئینی و بازداشت شدگان اخیر در ایران، از پیشنهاد آقای اکبر گنجی برای سازماندهی یک کارزار جهانی در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ تیرماه برابر با ۱۴، ۱۵ و ۱۶ ژوئیه واعتصاب غذا در نیویورک مقابل ساحتمان سازمان ملل در این 3 روز استقبال کرده، از همه هموطنان می خواهیم که با شرکت خود در این کارزار بر خواست همگانی آزادی زندانیان سیاسی پافشاری نمایند.

ما نگرانی و اعتراض خود را به تداوم نقض حقوق بشر در ايران، سرکوب مخالفین سیاسی، بازداشت و در بند کشيدن آنان، پپگرد فعالین نهاد‌های مدنی، حمله به تجمعات اعتراضی مردم در آذربايجان و به زنان، دانشجويان و کارگران در تهران و ديگر نقاط کشور اعلام مي کنيم.

از هموطنان تقاضا ذاریم که به هر طریق ممکن از اعتصاب غذا تا تجمع و تحصن وجلب حمایت افکار عمومی- حمایت خود از این خواست انسانی را اعلام نمایند.

کمیته دفاع ازحقوق بشروآزادی زندانیان سیاسی در ایران( کا ليفرنيای جنوبی) درحمایت ازاین فراخوان همراه با دیگر نیروهای آزادیخواه ودانشجویان در تظاهرات روزیکشنبه 16 ژوئیه ساعت 4 تا 7 بعد از ظهر مقابل ساختمان فدرال در وست وود شهر لوس آنجلس شرکت نموده واز مشارکت شما دراین تظاهرات سباسگزاریم!!

Demonstration at Federal Building-Westwood- Los Angeles

زما ن : روزیکشنبه 16 ژوئیه (جولای) ساعت 4 تا 7 بعد از ظهر

مکان: مقابل ساختمان فدرال در وست وود شهر لوس آنجلس

0 Comments:

Post a Comment

<< Home